Daune decontabile CASCO

Ce trebuie sa faci pentru a repara daunele pe CASCO?

R

Constatare accident

Anunta imediat autoritatile competente (Politie, Pompieri) solicitand intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat sau ultilizeaza constatul amiabil in situatiile in care acest lucru este posibil.

R

Imputernicire pentru obtinerea Notei de Constatare

Completeaza formularul din aceasta pagina cu datele solicitate si vei primi in termen de pana la o zi lucratoare o Imputernicire pentru obtinerea Notei de Constatare pe adresa de e-mail indicata.

R

Obtinere Nota de Constatare

Folosind imputernicirea primita, avizezi dauna la asiguratorul emitent al politei CASCO apeland la numerele de telefon:
0374.110.110 – GROUPAMA ASIGURARI
021.201.91.80 – ALLIANZ ASIGURARI
021.9599 – OMNIASIG
021.9599 – ASIROM
Dupa avizare, asiguratorul te va programa pentru constatarea daunelor la un centru de daune aflat in zona in care se afla autovehiculul. Dupa efectuarea constatarii iti va emite o Nota de Constatare pe care te rugam sa o transmiti pe e-mail la adresa [email protected] precizand locatia in care se afla autovehiculul, daca acesta este deplasabil sau nu si eventual o unitate service in care preferi sa se realizeze reparatiile.

R

Programare la service pentru efectuarea reparatiei

In termen de pana la 3 zile lucratoare de la primirea Notei de Constatare vei primi pe e-mail, la adresa de la care ne-ai trimis nota de constatare coordonatele reparatorului agreat Zenith Leasing care va efectua lucrarea precum si data la care autovehiculul este programat in service pentru devizare. Prin intermediul acestui mesaj ne poti solicita reprogramare in cazul in care autovehiculul nu poate fi prezentat in locatia si data propuse.

R

Obtinere acccept de plata din partea asiguratorului

Prezinta autovehiculul la data programarii la reparatorul agreat Zenith Leasing indicat. Acesta va intocmi devizul tehnic in baza caruia asiguratorul va remite in termen de pana la 7 zile lucratoare acceptul de plata in care se specifica acordul asiguratorului pentru efectuarea lucrarii, bugetul alocat reparatiei precum si eventualele fransize ce raman in sarcina utilizatorului. Acest accept de plata iti este comunicat inainte de efectuarea lucrarii de catre reparatorul agreat Zenith Leasing.

R

Remediere autovehicul

Dupa efectuarea reparatiior necesare, autovehiculul iti va fi predat in baza unui proces verbal de predare primire prin care confirmi efectuarea lucrarilor si calitatea executiei. In cazul in care lucrarile sunt confirmate de catre tine ca fiind complete si conforme, reparatorul agreat va incasa contravaloarea despagubirii in termen de 5 zile lucratoare.

 

Completeaza formularul si vei primi in maxim 24 de ore (zile lucratoare) Imputernicirea pentru obtinerea Notei de Constatare

Toate campurile sunt obligatorii.

Prin apasarea butonului verde ne dai permisiunea de a te contacta in vederea transmiterii informatiilor solicitate si de a-ti pastra datele de contact. In Politica de confidentialitate iti explicam cum protejam aceste date.

>

 
 

Te sunam noi!

Ai intrebari sau vrei finantare? Lasa-ne numarul tau de telefon si te sunam noi!

Share This